Перейти к содержимому


Разместить рекламу
Фотография

Реформа МВС. Проект


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 59

#51 Fire27

Fire27

    Генерал-майор

  • Опытные стрелки
  • 2 794 выстрелов
  • Город:Євпаторія
  • Арсенал::Форт-12Р

Награды

           

Отправлено 03 Октябрь 2015 - 18:14


  • 0

#52 Fire27

Fire27

    Генерал-майор

  • Опытные стрелки
  • 2 794 выстрелов
  • Город:Євпаторія
  • Арсенал::Форт-12Р

Награды

           

Отправлено 11 Октябрь 2015 - 20:02

В Україні буде створено кіберполіцію.

 

Про це у своєму блозі розповів міністр МВС.

 

 

Відтепер, користуючись інтернетом та його можливостями, ви зможете отримувати поліцейську допомогу в режимі реального часу.

МЕТА СТВОРЕННЯ

Реформування та розвиток підрозділів МВС України, що забезпечить підготовку та функціонування висококваліфікованих фахівців в експертних, оперативних та слідчих підрозділах поліції, задіяних у протидії кіберзлочинності, та здатних застосовувати на високому професійному рівні новітні технології в оперативно-службовій діяльності.

Поетапне перетворення теперішньої моделі до новітнього органу правозахисного призначення, який за своїми технічними та професійними можливостями матиме змогу миттєвого реагування на кіберзлочини та кіберзагрози, а також, у відповідності до кращих світових стандартів проводитиме міжнародну співпрацю по знешкодженню транснаціональних злочинних угрупувань у даній сфері.

СІМ ОСНОВНИХ ЗАВДАНЬ КІБЕРПОЛІЦІЇ:

1. Реалізація державної політики у сфері протидії кіберзлочинності

2. Протидія кіберзлочинам:

У сфері використання платіжних систем:

- скімінг (шимінг) – незаконне копіювання вмісту треків магнітної смуги (чіпів) банківських карток;

- кеш-трепінг – викрадення готівки з банкомату шляхом встановлення на шатер банкомату спеціальної утримуючої накладки;

- кардінг – незаконні фінансові операції з використанням платіжної картки або її реквізитів, що не ініційовані або не підтверджені її держателем;

- несанкціоноване списанням коштів з банківських рахунків за допомогою систем дистанційного банківського обслуговування.

У сфері електронної комерції та господарської діяльності:

-фішинг – виманювання у користувачів Інтернету їх логінів та паролів до електронних гаманців,

сервісів онлайн аукціонів, переказування або обміну валюти, тощо;

- онлайншахрайство – заволодіння коштами громадян через інтернет-аукціони, інтернет-магазини, сайти та телекомунікаційні засоби зв'язку;

У сфері інтелектуальної власності:

-піратство – незаконне розповсюдження інтелектуальної власності в Інтернеті;

- кардшарінг – надання незаконного доступу до перегляду супутникового та кабельного TV;

У сфері інформаційної безпеки:

-соціальна інженерія – технологія управління людьми в Інтернет просторі;

- мальваре – створення та розповсюдження вірусів і шкідливого програмного забезпечення;

- протиправний контент – контент, який пропагує екстремізм, тероризм, наркоманію, порнографію, культ жорстокості і насильства;

- рефайлінг – незаконна підміна телефонного трафіку.

3. Завчасне інформування населення про появу новітніх кіберзлочинів.

4. Впровадження програмних засобів для систематизації та аналізу інформації про кіберінциденти, кіберзагрози та кіберзлочини.

5. Реагування на запити закордонних партнерів, що надходитимуть каналами Національної цілодобової мережі контактних пунктів.

6. Участь у підвищенні кваліфікації працівників поліції щодо застосування комп'ютерних технологій у протидії злочинності.

7. Участь у міжнародних операціях та співпраця в режимі реального часу. Забезпечення діяльності мережі контактних пунктів між 90 країнами світу

*****

ПОРЯДОК СТВОРЕННЯ (перехідний етап):

1. ПЕРЕАТЕСТАЦІЯ працівників підрозділів боротьби з кіберзлочинністю МВС. Мета: залишити працювати лише тих, які відповідають вимогам працівника кіберполіції.

2. ОГОЛОШЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО НАБОРУ на роботу в кіберполіцію. Мета: на конкурсній основі відібрати найкращих фахівців у сфері кібербезпеки.

*****

СТАРТ НАБОРУ В кіберполіцію І детальні умови конкурсу будуть оголошені З 15 ЖОВТНЯ.

З 26 жовтня розпочнеться АТЕСТАЦІЙНИЙ КОНКУРС ДЛЯ ВСІХ майбутніх кіберполіцейських.

До 5 листопада штат кіберполіції БУДЕ СФОРМОВАНО і почнеться завершальний перехідний етап вибудовування нового функціоналу кіберполіції та перепідготовки персоналу на марші.


  • 0

#53 Fire27

Fire27

    Генерал-майор

  • Опытные стрелки
  • 2 794 выстрелов
  • Город:Євпаторія
  • Арсенал::Форт-12Р

Награды

           

Отправлено 25 Октябрь 2015 - 12:10

На новой форме украинских полицейских звезды на погонах заменят знаками в виде «ромашек».

Об этом начальник управления МВД в Киевской области Вадим Троян сообщил в своем аккаунте в социальной сети «Фейсбук».

gi-15770-76825-big.jpg


  • 0

#54 Fire27

Fire27

    Генерал-майор

  • Опытные стрелки
  • 2 794 выстрелов
  • Город:Євпаторія
  • Арсенал::Форт-12Р

Награды

           

Отправлено 20 Ноябрь 2015 - 20:50

Кандидати в поліцейський спецназ КОРД здають іспит зі стрільби:


  • 0

#55 Servi

Servi

    Полковник

  • Опытные стрелки
  • 1 487 выстрелов
  • Город:Днепропетровск и область.
  • Арсенал::ПМ-Беркут , Моссберг М500 PG

Награды

           

Отправлено 21 Ноябрь 2015 - 00:47

Классно, особенно если "деструктивный элемент" будет стоят столбом, как и мишень...biggrin.png

Я думаю, Shaman может показать более интересное видео с проводимых им тренировок...


  • 0

#56 Fire27

Fire27

    Генерал-майор

  • Опытные стрелки
  • 2 794 выстрелов
  • Город:Євпаторія
  • Арсенал::Форт-12Р

Награды

           

Отправлено 12 Июль 2016 - 19:56

ПОПЕРЕДНІ ПІДСУМКИ АТЕСТАЦІЇ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ
Більше року тому в Україні розпочалась реформа органів внутрішніх справ, про необхідність якої говорилося давно. Вона була покликана змінити геть прогнилу і вкрай корумповану структуру. Крім того це була одна із ключових вимог Революції Гідності. Варто було б говорити про необхідність реформ всього правоохоронного блоку тому, що прокуратура, судова система, СБУ, митниця та фіскальна служби мають не менше, а швидше, навіть більше проблем і недоліків, ніж структури МВС. Але ми обмежимося реформою органів внутрішніх справ.
Отже, з ініціативи міністра внутрішніх справ України Арсена Авакова та за його активною участю в Україні була розпочата небачена за масштабами реформа міліції. До неї були залучені закордонні фахівці, перш за все Ека Згуладзе та Хатія Деконаїдзе. Але не тільки грузинські реформатори тому, що ми послуговувалися допомогою цілого ряду експертів західних країн, а також підтримкою їхніх урядових та неурядових організацій. В першу чергу це стосується Програми підвищення кваліфікації органів кримінального слідства Департаменту юстиції США (ICITAP) та Консультативної місії ЄС (EUAM). Важливу роль зіграла також Експертна рада при МВС та її голова Євген Захаров.
Реформа розпочалася з кардинальної зміни законодавчої бази, ключовим елементом якої було прийняття Закону "Про національну поліцію України".

ЇЇ завданням було перетворення старої міліції, яка була репресивним та каральним органом в національну поліцію, яка має стати перш за все структурою по наданню сервісних послуг громадянам. Необхідно було повернути довіру громадян. До речі, якщо два роки тому довіра до міліції складала 3-5%, то на сьогодні вона сягнула рівня 46%.
Ми розпочали із запуску патрульної поліції та цілого ряду структурних змін: фактично була ліквідована ДАІ, як найбільш корумпована частина міліції, МРЕО виведено зі складу міністерства, реорганізована служба по боротьбі з економічними злочинами та інші. Найскладнішим завданням був перехід працівників міліції в новоутворену національну поліцію. Це стосувалося небаченої за обсягом кількості людей. Але головними були не стільки кількісні показники, скільки прагнення отримати нову якість. Це те завдання, якого ми хотіли досягти через атестацію всього особового складу.

Існувало декілька підходів до даного процесу. Хтось хотів провести "косметичний ремонт", багато ратувало за поголовне звільнення старих кадрів. Життя заставляло шукати золоту середину. У нас не було розкоші звільнити всіх підряд. За умови, коли нова поліція ще не сформована, а стару прибрати утворювався вакуум, в якому, як відомо, не виживає нічого. Доречно було б згадати один з трагічних періодів радянської історії чудово відображений у фільмі "Холодное лето пятьдесят третьего", в якому свою останню роль зіграв великий Анатолій Папанов. Зайве говорити, що реформа відбувається в умовах війни, складної соціально-економічної ситуації та небаченої кількості зброї на руках у громадян. Крім того реформа проходить в умовах цілеспрямованої інформаційної атаки направленої на її дискредитацію.

Атестацію було розпочато в листопаді минулого року. Вона проводиться згідно з інструкцією затвердженою наказом міністра № 1465. В перших семи областях (м. Київ, Київська, Рівненська, Волинська, Хмельницька, Миколаївська та Одеська області) атестація проводилась без поділу на категорії поліцейських. До її проведення широко були залучені представники громадського сектору, журналісти, експерти. Це підвищувало легітимність процесу, але перші місяці виявили очевидні проблеми: деякі представники громадського сектору не мали достатнього рівня підготовки, залучення до проведення атестації громадського активу з інших областей не завжди себе оправдовувало. Тому було прийнято концептуальне рішення долучати до атестації виключно представників того регіону, в якому атестація проводилась. Крім того, було прийнято рішення розділити атестацію на три етапи: на першому атестується вищий керівний склад ГУНП, на другому - середній склад, на третьому - нижчий. Це відразу дало нову позитивну якість, що, до речі, було відзначено і спостерігачами консультативної місії ЄС. На першому етапі я працював у складі центральної апеляційної комісії, а на другому очолив одну із трьох атестаційних комісій, яка здійснювала атестацію вищого керівного складу головних управлінь національної поліції в областях. Дві інших комісії очолили мої колеги Іван Варченко та Іван Стойко. Крім того, мені прийшлось об'їхати тринадцять областей, де ми проводили попереднє знайомство з представниками громадського сектору, які виявили бажання брати участь в атестації поліцейських. Паралельно проводився збір інформації про атестованих з різних джерел. Позитивну роль для мене мав досвід участі у конкурсній комісії по відбору кандидатур на зайняття адміністративних посад в Спеціалізованій антикорупційній прокуратурі, де рівень комісії та легітимність процесу були досить високими.

Тепер власне про роботу комісій. Кожна з них мала у своєму складі частину сформовану МВС, Національною поліцією та частину з представників громадського сектору. Основним елементом атестації була співбесіда, яку комісія проводила з кожним атестованим окремо. До співбесіди комісія вивчала особову справу, атестаційний лист з показниками діяльності поліцейського, результати тестів на загальні здібності і рівень професійної підготовки, декларацію за попередній рік. Крім того, прискіпливо вивчалась інформація з відкритих джерел: публікації, заяви громадян і навіть слухи. Це все не сприймалося на віру, але служило додатковою базою для проведення співбесіди. Після співбесіди члени комісії радились і приймали згідно з інструкцією одне з чотирьох можливих рішень: 1-відповідає займаній посаді, 2- відповідає займаній посаді і заслуговує на підвищення, 3-не відповідає займаній посаді і має бути понижений, 4-не відповідає займаній посаді і має бути звільнений. В разі, якщо у комісії виникали додаткові сумніви, вона могла, і цим правом ми часто користувалися, відправити атестованого за його згодою для проходження поліграфу. Після цього проводилась повторна співбесіда.

Хочу відзначити, що протистояння між представниками Національної поліції та громадського сектору в комісіях фактично не було. В переважній більшості випадків комісії приймали рішення близькі до консенсусу. Було цікаво спостерігати як на початку засідань представники регіонів з недовірою сприймали нашу поліцейську частину, думаючи, що ми тут будемо протягувати всіх підряд. Коли вони переконувались в нашій об'єктивності, робота йшла більш спокійно і конструктивно. Більше того відбулася певна трансформація підходів до атестації: дуже часто представники громадськості ставали на захист конкретних поліцейських і звинувачували нас в зайвій "кровожерливості".

На сьогодні атестація вищого керівного складу майже завершена, залишилася тільки Львівщина, а також Донецька та Луганська області в силу зрозумілих обставин.

Дозволю собі звернутись до сухої мови цифр, які, як на мене, є надзвичайно промовисті.
Отже. У перших семи областях розподіл на категорії: вищий, середній і нижчий склад не проводились. Тому загальна статистика не може точно відобразити кількість звільнених керівників. Але можу стверджувати, що наприклад в м. Києві і Київській області вона сягала більше 50 відсотків.

На другому етапі, де атестувалось 15 областей я можу оперувати більш точними цифрами: всього було проатестовано 444 керівника вищого складу. З них залишено на посадах 224, рекомендовано до підвищення 38. На загал це 262 керівника або 59%. Звільнено 92 керівників, понижено в посадах 65 або на загал 157. Тобто 35,4%. Для уточнення: 23 керівника з Дніпропетровської та Кіровоградської областей направлено на поліграф за їх згодою. З попереднього досвіду можна прогнозувати що значна частина з них буде звільнена або понижена в посадах. Це дещо змінить поточні статистичні цифри.

На даний момент, про що я говорив вище, проходить атестація другої категорії ГУНП в областях. У восьми областях ми встигли протестувати 1579 керівників. З них 927 відповідає займаним посадам, 117 заслуговує на підвищення. Загалом 1044 керівника або 66%. Звільнено 200 керівників, понижено в посадах 335. Тобто загалом 535, що складає майже 34%.

Зроблю декілька висновків і узагальнень:
1. Не справдилися прогнози тих, хто стверджував, що атестація носитиме формальний характер, а звільнення торкнеться зовсім незначної частини.
2. Атестація мала високий рівень легетимності.
3. Такого рівня атестації та її масовості в Україні ще не було.

З великою приємністю констатую, що попри всю справедливу і не справедливу критику, реформа в поліції стає прикладом для наслідування в інших правоохоронних структурах.

Чи були в ході атестації помилки? Очевидно, що так. Чи можна було б провести її краще? Можна було. Але справедливості ради, слід відзначити, що така реформа проводиться вперше і вона проводиться на тлі величезних проблем в державі та суспільстві, а ще в умовах хронічної нехватки коштів.

Власне, сама атестація є надважливим елементом реформи, але вона не може дати відповіді на всі питання. Користуючись певними аналогіями, я, як людина, що народилася в селі і деякий час працювала в сільському господарстві сказав би, що ми підійшли до атестації не з косою в руках, а з сапкою… Ми знищили основний бур'ян, а тим паросткам, що залишилися дали шанс на нормальний розвиток.

Варто зазначити що значна частина поліцейських які займали керівні посади і мали вислугу для отримання пенсій, вирішили не ризикувати і відмовились від атестації. Значна частина керівного складу була замінена вже новопризначеними керівниками ГУНП. На сьогодні маємо проблему браку кадрів а велика черга на заміщення значної кількості вакантних посад відсутня.

Чи були факти, що атестацію пройшов дехто з тих, хто на це не заслуговував? - Мабуть, що так. Можу припустити, що хтось з атестованих зайве постраждав. Але я впевнений, що це не носило масового характеру. Тепер це проблема керівників, внутрішньої безпеки і тої ж громадськості, яка і надалі, я впевнений, буде нам допомагати. Новий набір після закінчення всіх етапів атестації будуть проводити Поліцейські комісії, які сформовані вже майже в усіх регіонах. Головне, що ми створили передумови, за яких система має самоочищатись. Без сумніву, потрібен час, щоб нові і кращі кадри проросли як елітне зерно на насінневому полі патрульної поліції.

Для мене особисто, цей період був надзвичайно напруженим, але і надзвичайно цікавим. Користуюсь нагодою хочу подякувати всім з ким довелось працювати в складі комісій, моїм колегам, але в першу чергу представникам громадського сектору. Вони знаходили час і натхнення. Вони були надзвичайно принциповими і професійними. Для всіх нас це надзвичайно важливо.

Реформа не закінчилась, реформа продовжується…

Володимир Філенко, радник Міністра внутрішніх справ, голова атестаційної комісії №3.

  • 0

#57 Fire27

Fire27

    Генерал-майор

  • Опытные стрелки
  • 2 794 выстрелов
  • Город:Євпаторія
  • Арсенал::Форт-12Р

Награды

           

Отправлено 12 Август 2016 - 13:32

_01_103.jpg


  • 0

#58 IMS

IMS

    Старшина

  • Стрелки
  • 183 выстрелов

Отправлено 12 Август 2016 - 14:12

К сожалению, на практиеке сталкиваюсь с проблеммой абсолютной безучастности и нежелании ментов, перекрашенных  в полицейских заниматься раскрытием преступлений.

Так, неделю назад был вынужден подавать заявление о пропаже груза при международной перевозке по месту регистрации юрлица (Киевская область) на сумму более 120 тыс. долларов.. Юрлицо- один из крупных реальных налогоплательщиков района, международная компания. Заявление не хотели принимать, пытались "нагнать страху" тем, что они нас самим процессом затаскают, мол "плюньте"..... В ЕРДР внесли только после того, как копию заявления направил в прокуратуру, но тут опять засада: не правильно квалифицировали событие, явно в надежде на попасть в статистику с резонансами, а потом "скинуть".

 

Пару дней назад сдавал ходатайство следователю через канцелярию, в холле бабуля лет 80 бойко пыталась что-то объяснить дежурному оперу девушке (явно без старческого маразма- весьма живо и убедительно). Но деваха взглядом ловила мух и говорила, что бабуля не правильно написала документ и ей, 80-ти летней нужно прийти завтра. Мне было жалко бабулю, аж ком в горле стоял. Бабушка вышла и так громко сказала, что нужно приходить в следующий раз "з відром гасу" (в смысле спалить всё нах). И я с ней был согласен.

 

 

Знакомая по дороге на работу сбила лису, лиса убежала, бампер треснул, она доехала 1,5 км до офиса и вызвала полицию. Приехала патрулька (не селфи-копы), и, не желая заниматься оформлением, или желая срубить бабла, намекнули, что изымут права до решения суда, так-как она покинула место ДТП. Пришлось вмешиваться, ребята озлоблены на новых полицейских и на то, что их (переаттестованных) население не воспринимает, зарплата ниже, обеспечение хуже и т.д.....

Вот так и проходят наши реформы.

Но я за изменения, а пагубные практики нужно искоренять.


  • 0

#59 Fire27

Fire27

    Генерал-майор

  • Опытные стрелки
  • 2 794 выстрелов
  • Город:Євпаторія
  • Арсенал::Форт-12Р

Награды

           

Отправлено 12 Август 2016 - 14:32

Під останньою фразою підписуюсь на сто відсотків.

Вчора, здається, в Києві пов'язали двох патрульних - у випившого водія за непритягнення хотіли 4000грн. Але...


  • 0

#60 Fire27

Fire27

    Генерал-майор

  • Опытные стрелки
  • 2 794 выстрелов
  • Город:Євпаторія
  • Арсенал::Форт-12Р

Награды

           

Отправлено 06 Ноябрь 2016 - 14:22

МВД подготовило окончательную редакцию концепции по расширению полномочий полицейских

 

Министерство внутренних дел (МВД) и Национальная полиция подготовили окончательную концепцию законодательных изменений по расширению полномочий правоохранителей.

Соответствующий документ предоставил в распоряжение "Зеркала недели" департамент коммуникации МВД.

Предложенные правки касаются трех нормативных актов - Кодекса об административных правонарушениях, законов "О дорожном движении" и "О Национальной полиции".

Разработчики концепции предлагают внести в Кодекс изменения, которые усилят ответственность за оставление места ДТП, увеличат сроки задержания лиц, совершивших административное правонарушение, более подробно урегулируют временное задержание транспортных средств и отменят норму о наличии двух свидетелей при осмотра полицейскими водителя на предмет алкогольного или наркотического опьянения.

Изменения в закон Украины "О дорожном движении" установят обязанность водителей передавать, а не предъявлять правоохранителям документы на проверку, а также запретят им выходить из автомобиля без разрешения полицейского.

Наибольшее количество изменений предполагается внести в закон "О Национальной полиции". Предлагается, в частности, ввести в отношении украинских полицейских принцип беспрерывности (обязанность правоохранителей реагировать на преступления независимо от должности, местонахождения и времени суток). Полицейские получают право обращаться к лицам с "обязательными для исполнения требованиями и распоряжениями относительно их способа поведения для эффективного проведения полицейского мероприятия" (исключая преступные требования).

Предлагается ввести дополнительное основание для остановки транспортного средства (в связи с подозрением, что водитель находится в состоянии опьянения или под воздействием лекарственных препаратов), а также усовершенствовать систему применения полицейскими спецсредств.

Предписывается, что каждое лицо, к которому обратился полицейский, обязано "неукоснительно выполнить требование полицейского, кроме выполнения явно преступного требования или распоряжения". При этом человек, выполнивший требование или распоряжение полицейского, имеет право оспорить решение или действия правоохранителя в установленном порядке.
 

  • 0